top of page

מיזם מומחי זהב יוצא לדרך!

עודכן: 25 בדצמ׳ 2019

כחלק מהעבודה על אתגר העסקים הקטנים בבאר שבע, נוצר שיתוף פעולה בין צוות בלומברג לחדשנות עירונית ומיזם Golden Expertise, במסגרתו יצרנו פרוטוטייפ (אב טיפוס) ליוזמת "מהפכה במטבח".


שיתוף הפעולה הוליד שירותי ייעוץ ופיתוח עסקי ליזמים בתחום המזון והמסעדנות באמצעות מאגר לאומי של "מומחי זהב", עתירי ידע וניסיון מהגיל השלישי הפועלים בהתנדבות.


מסעדת ה"צריף" הנמצאת בשכונה ד' מזרח בעיר נבחרה לפי מספר קריטריונים ומדדים כבית העסק שזכה בתהליך ליווי של שני מומחי זהב מתחומי המסעדנות והניהול. שני המומחים יחד הביאו עמם לתהליך 40 שנות ניסיון, ידע ורקע מקצועי לצד זיקה וחיבור לעיר ולמטרותיה.


תהליך הייעוץ הפרונטלי ארך 40 שעות ונפרס לאורך שמונה שבועות בהם נעשתה עבודה צמודה על ניתוח העסק, זיהוי הזדמנויות וסיכונים, התייעלות, בניית יתרון תחרותי ויצירת תכנית עבודה חצי שנתית בה תוכנן צמצום בכוח האדם, פיתוח דרכי שיווק, פנייה לקהלים חדשים ומהלכים נוספים. המומחים נשארו זמינים להתייעצות עבור בעלי ה"צריף" למשך שלושת חודשי הטמעת התכנית.

ממדידות שנערכו עם סיום הפרוטוטייפ נרשמה 100% הצלחה. מצד העסק, הוא הציג שיפור במדדים עסקיים שונים. מומחי הזהב מעוניינים לייעץ שוב ומעידים על תחושת ערך ומשמעות מהתהליך.


כך זה נשמע מיעקב בראון, אחד מבעלי המסעדה: " ...לווי עסקי שעשיתי בעבר וגם ממה ששמעתי מחברים לא היה מספיק טוב ומקצועי. אין הבנה ברורה של העסק ואין תרומה ממשית. במקרה הזה היה אדם מקצועי, מדויק ומחויב להצלחה. הניסיון עם מומחה זהב פה טמון ההבדל, הוא מבין את השטח, חי אותו, ניסיון של 36 שנים זה נכס אדיר..."


אנו עובדים בימים אלו על פיתוח והרחבת הפרוטוטייפ לפיילוט של 25 עסקים בשנת 2020. הפיילוט עתיד לתת מענה לשני אתגרים משמעותיים של העיר: חיזוק והצמחת עסקים קטנים ומתן מענה לאתגרי הגיל השלישי, תוך הובלת שינוי חברתי תפיסתי של יכולתם של ותיקי העיר להשפיע ולחזק את כלכלת העיר.





105 צפיות0 תגובות

פוסטים אחרונים

הצג הכול
bottom of page