top of page

האקב"ש: עובדים מפצחים אתגרים עירוניים

עודכן: 25 בדצמ׳ 2019

בתהליך אסטרטגי רחב של עיריית באר שבע בו השתתף צוות חדשנות עירונית, הגדירה העירייה כי חדשנות, יזמות וקהילתיות הם הערכים המובילים שיחוללו צמיחה בעיר בעשור הקרוב. במסגרת התהליך, העירייה מקדמת שיטות עבודה ותהליכי חשיבה יצירתיים וחדשניים בתרבות הארגונית שיבואו לידי ביטוי בשירותים הניתנים לתושבים, עסקים ומבקרים בעיר.


כדי להזניק את התהליך, עיריית באר שבע בשיתוף צוות החדשנות העירוני יזמו את אירוע האקב״שׁ: האקתון ראשון מסוגו לעובדי העירייה וחברות הבת! ההאקתון צפוי להתקיים בסוף דצמבר, והוא סופו של תהליך מתמשך המובל על ידי אגף חדשנות ומערכות מידע, אגף משאבי אנוש והיחידה לתכנון אסטרטגי.


במסגרת ההאקתון, מוזמנים צוותים של 3-5 עובדים לגבש יוזמות שיתנו מענה לאתגרים עירוניים שונים בתחומי השירות לתושב, ממשקי עבודה פנים ארגוניים, תחושת הביטחון האישי, קהילתיות ומעורבות תושבים, ניקיון המרחב הציבורי, אוכלוסיית הגיל השלישי והעסקים הפועלים בעיר.


הקבוצות השונות צפויות לעבוד באופן אינטנסיבי וממוקד על פיתוח הרעיון והן ילוו על ידי מנטורים מקצועיים אשר יסייעו לקבוצות להביא את הרעיונות שלהם לכדי פתרונות יישומיים. במסגרת התהליך יתקיימו סדנאות מקצועיות אשר יעניקו כלים מקצועיים שיסייעו לפיתוח הרעיון. הקבוצה הזוכה בהאקתון, תקבל תקציב לטובת יישום המיזם וליווי מתמשך של שלושה חודשים לצורך תכנון והוצאה לפועל.


בתחילת ספטמבר התקיים אירוע חשיפה, בו נכחו מאות עובדי ועובדי עירייה וחברות הבת שרוצים לקחת חלק בהאקב"ש!


האקב״ש הוא אירוע ייחודי לו קדם תהליך משמעותי יחד עם שותפים שונים מתוך העירייה ומחוצה לה. עבור צוות בלומברג לחדשנות עירונית, ההאקתון מקדם באופן ישיר את מטרות הצוות וצפוי לעודד הטמעה של שיח ופרקטיקות של יזמות וחדשנות, הוא מעודד תרבות ארגונית חדשנית, מעצימה ומשתפת עבור עובדי העירייה, וכן יפתח מיזמים שיתנו מענה לאתגרים עירוניים שונים.


לעוד פרטים היכנסו לאתר ההאקתון : https://hackathon.beer-sheva.muni.il/


36 צפיות0 תגובות

פוסטים אחרונים

הצג הכול
bottom of page